- 1. Interpretasie
In hierdie kompetisiereëls, tensy die konteks duidelik ‘n teenstrydige bedoeling aandui, sal die volgende woorde die volgende betekenisse hê en ooreenstemmende uitdrukkings sal ooreenstemmende betekenisse hê:
- “Die Wet” beteken die Wet op Verbruikersbeskerming, Wet 68 van 2008, soos gewysig;
- “Werksdag” beteken ‘n dag anders as ‘n Saterdag of Sondag of ‘n dag wat van tyd tot tyd ‘n verklaarde openbare vakansiedag in die Republiek van Suid-Afrika is;
- “Veldtogwebwerf(we)” beteken enige digitale of aanlynplasings en/of webwerf(we) wat vir of deur die borg ontwikkel is en wat die borg beskikbaar stel aan die deelnemer en wat die betrokkenheid tussen die borg en die deelnemer fasiliteer oor sake wat verband hou met die kompetisie;
- “Kompetisie” beteken hierdie kompetisie wat deur die borg onderneem of gehou word soos uiteengesit in die kompetisiereëls;
- “Kompetisiereël(s)” beteken die reëls hierin vervat wat verband hou met die promosiekompetisie;
- “Kliënt(e)” beteken enige natuurlike persoon(e), of waar van toepassing regspersoon(e), met wie die borg ‘n ooreenkoms gesluit het, sowel as enige deelnemers aan die promosiekompetisie;
- “Data-onderwerp” beteken enige kliënt(e), deelnemers, wenners of derde partye;
- “Inskrywingsbevestiging” beteken die bestelling wat by die borg se verkoopsagent of koöperasie geplaas word en enige verdere vereistes soos uiteengesit op die relevante veldtogwebwerf(we) en bemarkingskanaal(e) met betrekking tot die kompetisie;
- “Goedere” beteken die goedere wat van tyd tot tyd deur die borg aan sy kliënt(e) verkoop word, waarvan die besonderhede van tyd tot tyd op die borg se webwerf uiteengesit word;
- “Bemarkingskanaal(e)” beteken die verskeie sosiale media, digitale, SMS- en e-posbemarkingskanale wat die borge van tyd tot tyd gebruik;
- “Deelnemer” beteken enige natuurlike persoon wat kwalifiseer ingevolge klousule 4 hiervan en wat by die promosiekompetisie ingevolge klousule 5 hiervan inskryf;
- “Persoonlike inligting” sal dieselfde betekenis hê soos in artikel 1 van die POPIA-wet;
- “Privaatheidskennisgewing” beteken die privaatheidskennisgewing waarop hierdie kompetisiereëls betrekking het en wat verkry kan word by https://voermol.co.za/af/terme-voorwaardes/;
- “Borg” beteken Tongaat Hulett Limited t/a Voermol Feeds (in sakeredding) registrasienommer 1892/000610/06, ‘n maatskappy geregistreer ingevolge die Maatskappywette van Suid-Afrika en met sy besigheidsadres by Amanzimnyama Hill Road, Tongaat, 4400;
- “Promosiekompetisie” beteken die kompetisie waarop hierdie reëls van toepassing is soos deur die borg gedurende die promosieperiode gehou.
- “Promosieperiode” beteken die tydperk wat gekommunikeer word deur die relevante veldtogwebwerf(we) en bemarkingskanaal(e) of borg se webwerf met betrekking tot die begin- en einddatum van die promosiekompetisie, ongeag die datums waarop ‘n wenner ingevolge die promosiekompetisie aangekondig moet word;
- “POPIA” beteken die Wet op die Beskerming van Persoonlike Inligting, No. 4 van 2013;
- “Verwerking” beteken enige handeling of aktiwiteit of enige stel bedrywighede, met of sonder outomatiese middele, met betrekking tot persoonlike inligting, insluitend:
- die versameling, ontvangs, optekening, organisering, samestelling, berging, opdatering of wysiging, terugkryging, verandering, raadpleging of gebruik;
- verspreiding deur middel van oordrag, verspreiding of op enige ander wyse beskikbaar gestel deur elektroniese kommunikasie of ander middele;
- samesmelting, koppeling, blokkering, afbreking, uitwissing of vernietiging. Vir die doeleindes van hierdie definisie, het “proses” ‘n ooreenstemmende betekenis.
- “Prys” beteken enige voorgeskrewe prys(e) of voordeel(e) soos deur die borg in verband met die promosiekompetisie bepaal, waarvan die besonderhede ooreenkomstig die bepalings van klousule 6 hieronder gepubliseer sal word.
- “Derde party” beteken enige derde party wat dienste lewer soos hierbo uiteengesit;
- “Derdepartydienste” beteken enige dienste van derde partye wat deur enige derde party hierbo beskryf, gelewer word;
- “Webwerf” beteken die webwerf wat deur die borg besit en bedryf word by https://voermol.co.za/
- “Wenner” beteken die deelnemers wat suksesvol in die promosiekompetisie is ingevolge hierdie reëls en/of die relevante veldtogwebwerf(we) en bemarkingskanaal(e), en as sodanig deur die borg ingevolge klousule 7 in kennis gestel word.
- 2. Indeiding
- Die borg bied ‘n promosiekompetisie aan waarvolgens die deelnemers by die kompetisie kan inskryf om ‘n prys te wen ingevolge hierdie reëls en/of die relevante veldtogwebwerf(we) en bemarkingskanaal(e) met betrekking tot die kompetisie.
- Die borg stel hiermee die volgende kompetisiereëls in werking.
- 3. Die Wet
- Die kompetisiereëls bevat sekere bepalings en voorwaardes wat –
- Die risiko of aanspreeklikheid van die borg of enige betrokke derde party kan beperk; en/of
- Risiko of aanspreeklikheid vir die deelnemer skep; en/of
- Die deelnemer dwing om die borg of ‘n relevante derde party te vrywaar; en/of
- Dien as ‘n erkenning deur die deelnemer van sekere feite; en/of
- Vereis dat die deelnemer toestemming verleen vir die verwerking van sy of haar persoonlike inligting vir die doeleindes wat in klousule 11 hieronder uiteengesit word.
- Die kompetisiereëls bevat sekere bepalings en voorwaardes wat –
- 4. Die Deelnemer
- Die deelnemer moet:
- ‘n natuurlike persoon wees wat ‘n Suid-Afrikaanse burger is wat in Suid-Afrika woon, in die besit van ‘n geldige identiteitsdokument of Suid-Afrikaanse paspoort en mag nie ‘n regspersoon wees nie;
- 18 jaar of ouer wees, tensy eksplisiet andersins ingelig in terme van die relevante veldtogwebwerf(we) en bemarkingskanaal(e) met betrekking tot die kompetisie;
- Deur aan die promosiekompetisie deel te neem, erken die deelnemer uitdruklik dat hy/sy hierdie kompetisiereëls en die relevante veldtogwebwerf(we) en bemarkingskanaal(e) met betrekking tot die kompetisie gelees het voordat hy/sy aan die promosiekompetisie deelgeneem het en dat hy/sy hierdie kompetisiereëls verstaan en aanvaar.
- Dit is ‘n materiële voorwaarde van die promosiekompetisie dat alle deelnemers aan die kompetisie geheel en al op eie risiko deelneem.
- Geen direkteur, werknemer, agent of konsultant van die borge of organiseerder, of hul eggenote, lewensmaats, sakevennote of onmiddellike familielede, of die verskaffer van goedere in verband met hierdie kompetisie, mag aan hierdie kompetisie deelneem nie.
- Geen inskrywings van agente, derde partye, georganiseerde groepe of aansoeke wat outomaties deur ‘n rekenaar gegenereer is, sal aanvaar word nie. Geen onvolledige of beskadigde inskrywings sal aanvaar word nie. Inskrywings sal slegs aanvaar word indien dit aan al die inskrywingsinstruksies voldoen.
- Die deelnemer moet:
- 5. Die Inskrywingsreels
- Om aan hierdie kompetisie deel te neem, tensy eksplisiet andersins ingelig in terme van die relevante veldtogwebwerf(we) en bemarkingskanaal(e) met betrekking tot die kompetisie, sal deelnemers die volgende moet doen:
- Verskaf die persoonlike inligting wat deur die borge versoek word deur middel van die veldtogwebwerf(we); en
- Stem in tot die verwerking van hul persoonlike inligting vir die doel(e) wat in hierdie kompetisiereëls geïdentifiseer word.
- Deelnemers moet hul inskrywingsbevestiging as bewys van aankope behou. Aangesien dit nodig is om hul inskrywing en deelname te verifieer, behou die borg homself die reg voor om die vertoon van hul inskrywingsbevestiging te eis.
- Om aan hierdie kompetisie deel te neem, tensy eksplisiet andersins ingelig in terme van die relevante veldtogwebwerf(we) en bemarkingskanaal(e) met betrekking tot die kompetisie, sal deelnemers die volgende moet doen:
- 6. Die Pryse
- Die besonderhede van die prys, die datums waarop en die maniere waarop sodanige prys in ontvangs geneem kan word, sal op die borg se veldtogwebwerf(we) gepubliseer word, asook aan deelnemers gekommunikeer word via die relevante bemarkingskanaal(e) met betrekking tot die kompetisie.
- Produkprysbewyse sal soos volg toegeken word:
- Deelnemers sal hul persoonlike inligting moet verskaf sodat die borg hul prysbewys aan hulle kan oordra, wat aflewering van die prys uitsluit. Sodra ‘n wenner in die besit van sy/haar prysbewys is, sal hy/sy na sy/haar naaste koöperasie moet gaan waar die wenner die prys wat in die prysbewys gedefinieer word, kan eis.
- Dit word spesifiek aangeteken dat die borg nie verantwoordelik gehou sal word vir pryse wat aan wenners versprei word wat die verkeerde persoonlike inligting verskaf het wat benodig word vir die prys om toegeken te word nie.
- 7. Die Wenners
- Daar sal ‘n voorgeskrewe aantal wenners gekies word, waarvan die voorgeskrewe aantal op die borge se veldtogwebwerf(we) en aan deelnemers via die relevante bemarkingskanaal(e) gedurende die promosieperiode gepubliseer sal word.
- Alle wenners sal deur middel van ‘n lukrake trekking deur die borg gekies word en sal via die relevante veldtogwebwerf(we) of bemarkingskanale wat deur die borg gekies is en waaraan die kompetisie verwant is, in kennis gestel word. Wenners sal telefonies in kennis gestel word, waar die wenner sy/haar besonderhede sal moet verifieer. Die borg (of sy agent) sal poog om die pryswenner een keer per dag vir drie opeenvolgende werksdae ná die trekking van hul naam te kontak. Indien die pryswenner nie gedurende hierdie tydperk gekontak kan word nie, sal die prys verbeur word en sal ‘n ander wenner gekies word ingevolge die reëls.
- Indien enige van die wenners hul pryse nie binne 60 dae suksesvol opeis nie, behou die borg homself die reg voor om ‘n ander wenner te kies. Die name van die wenners sal op die borg se Facebookblad by VoermolFeedsSA beskikbaar wees langs die relevante veldtog waarmee die kompetisie verband hou.
- Deur aan die promosiekompetisie deel te neem, aanvaar die wenners dat hulle moontlik aan verdere publisiteit met betrekking tot die promosiekompetisie moet deelneem. Deur aan hierdie kompetisie deel te neem, stem die wenners in dat hul name en afbeeldings gebruik kan word vir promosiedoeleindes wat in lyn is met die borge se besigheid, insluitend, maar nie beperk nie, tot die plasing van foto’s en die deelnemer se persoonlike inligting op die borge se webwerf(we), Facebook of enige ander digitale of sosiale media. Die wenner erken egter dat hy/sy die reg het om beswaar aan te teken teen die gebruik van sy/haar persoonlike foto’s deur skriftelike kennisgewing aan die borg by shelley.cornish@tongaat.com.
- Die wenners en deelnemers erken hiermee dat deur aan hierdie kompetisie deel te neem, die borge hul persoonlike inligting sal verwerk en die wenners en deelnemers stem uitdruklik in dat die borge enige persoonlike inligting verwerk wat deur die kompetisie ingesamel word vir doeleindes van nie net die beoordeling van die kompetisie nie, maar ook vir die doel van bemarking van die borge se goedere en dienste van enige derde partye en/of kliënte aan die wenners asook enige ander bemarkingsveldtogte wat deur die borg onderneem word. Indien enige wenner of deelnemer wil beswaar aanteken teen die verwerking van sy of haar persoonlike inligting, waartoe die wenner en deelnemer te alle tye geregtig is, moet die wenner of deelnemer asseblief so ‘n versoek aan die borg se inligtingsbeampte rig by die volgende e-posadres: Shelley.cornish@tongaat.com.
- Waar die deelnemers/wenners toestemming verleen om deel te neem aan enige van die borg se publisiteitsveldtogte, erken hulle dat hulle nie geregtig sal wees op enige vergoeding vir sodanige deelname nie en alle materiaal wat voortspruit uit sodanige deelname sal die enigste en uitsluitlike eiendom van die borg wees.
- 8. Die Reels
- Die volgende reëls is van toepassing op die promosiekompetisie:
- Deelnemers moet akkurate en opgedateerde persoonlike inligting verskaf, soos deur die borg vereis by elke interaksie met die borg via die relevante veldtogwebwerf(we) of bemarkingskanale. Deelnemers moet ook toestemming verleen dat die borg hierdie persoonlike inligting verwerk ingevolge toepaslike wette.
- Die borg behou homself die reg voor om hierdie kompetisiereëls te wysig deur dit binne ‘n redelike tydperk onder die deelnemers se aandag te bring. Die borg mag ook die promosiekompetisie onmiddellik en sonder kennisgewing kanselleer indien dit na goeddunke nodig geag word en as omstandighede buite hul beheer ontstaan. In so ‘n geval waar die promosiekompetisie gekanselleer of opgeskort word, stem alle deelnemers in om afstand te doen van enige regte wat hulle mag hê ingevolge die promosiekompetisie en erken dat hulle geen toegang sal hê tot die borg, sy werknemers, agente, derde partye, vennote, verskaffers of borge nie.
- In die geval van ‘n geskil, is die borge se beslissing finaal en bindend en geen verdere korrespondensie sal hieroor gevoer word nie. In hierdie verband, en vir meer duidelikheid, is die borge geregtig om sulke geskille (of enige versuim deur deelnemers om die kompetisiereëls te volg) na goeddunke te hanteer, insluitend dat die borge geregtig is om deelnemers onmiddellik van hierdie promosiekompetisie te diskwalifiseer.
- Onwettige, bedrieglike of andersins oneerlike gedrag, soos, maar nie beperk tot, enige poging om veelvuldige e-pos-profiele, Meta-rekeninge of ander taktieke te gebruik om meer as die vermelde limiet in te skryf of te stem, of enige gedrag deur ‘n deelnemer wat hierdie kompetisiereëls oortree, soos deur die borg se diskresie bepaal, kan tot diskwalifikasie van die promosiekompetisie en ongeskiktheid om enige pryse te wen, lei.
- Die borg sal nie verantwoordelik wees vir enige verlore, beskadigde, vertraagde, onakkurate of onvolledige inskrywings om watter rede ook al nie. Bewys van die stuur van ‘n inskrywing sal nie as bewys van ontvangs aanvaar word nie.
- Die borg sal nie aanspreeklikheid aanvaar vir enige verlore, beskadigde of vertraagde inskrywings as gevolg van enige netwerk-, rekenaar- of selfoonhardeware- of sagtewarefout van enige aard nie. Bewys van stuur sal nie as bewys van ontvangs aanvaar word nie.
- Die borge is nie verantwoordelik dat enige tegniese element foutief is wat verband hou met hierdie promosie en tot gevolg kan hê dat ‘n inskrywing nie suksesvol ingedien word nie.
- Die volgende reëls is van toepassing op die promosiekompetisie:
- 9. Vrywaring
- Deur aan die promosiekompetisie deel te neem, stem die deelnemers en wenners uitdruklik in tot die volgende:
- Die deelnemers en wenners vrywaar die borg en sy derde partye, promosievennote, hul direkteure, werknemers, agente (“die gevrywaarde partye”) van enige en alle aanspreeklikheid, hetsy direk, indirek, gevolglik of andersins, met betrekking tot enige skade, koste, beserings en verliese van watter aard ookal en hoe ookal ontstaan as gevolg van hul deelname aan die promosiekompetisie en verwante geleenthede en aktiwiteite, insluitend, sonder beperking, persoonlike beserings, dood en eiendomskade, en eise gebaseer op publisiteitsregte, laster of inbreuk op privaatheid, of enige eise ingevolge POPIA;
- Die deelnemers en wenners erken dat die vergoede partye nie verantwoordelik sal wees vir enige koste, skade of andersins, hoe ook al deur die wenner aangegaan ná die eis van die betrokke pryse nie.
- Deur aan die promosiekompetisie deel te neem, stem die deelnemers en wenners uitdruklik in tot die volgende:
- 10. Die Verwerkig van Persoonlike Inligting
- Die borg verbind hom/haar daartoe om enige persoonlike inligting wettig en sodanig te verwerk dat dit die grondwetlike reg op privaatheid bevorder, en aanspreeklikheid en data-deelnemer behou.
- ‘n Derde party wat deur die borg gekies word, mag van tyd tot tyd persoonlike inligting verwerk deur gebruik te maak van outomatiese middele (sonder om enige menslike ingryping in die besluitnemingsproses in te span) om besluite oor die data-deelnemer of hul aansoek te neem. In hierdie geval word dit spesifiek aangeteken dat die data-deelnemer die reg het om teen die uitkomste van so ‘n besluit beswaar te maak of dit te bevraagteken.
- Die deelnemer, deur aan die promosiekompetisie deel te neem, stem uitdruklik in tot die verwerking van sy/haar persoonlike inligting vir die volgende doeleindes:
- Vir die borg om die deelnemer as ‘n kliënt(e) aan boord te neem soos beoog ingevolge hierdie kompetisiereëls, en spesifiek ingevolge die bepalings van artikel 69(3) van POPIA;
- Om die deelnemer se persoonlike inligting te deel met die borg se kliënt(e), werknemers, kontrakteurs, agente of filiale met die doel om hierdie promosiekompetisie aan te pak;
- Om enige inligting en dienste te verskaf of te bestuur wat deur die deelnemer versoek word in die algemeen en in sy/haar hoedanigheid as ‘n kliënt van die borg;
- Om die borg te help om deelnemers te identifiseer wanneer hulle met die borg in aanraking kom via die verskillende veldtogwebwerf(we) en bemarkingskanale;
- Om unieke identifikasiemerkers aan deelnemers toe te ken met die doel om hul persoonlike inligting van tyd tot tyd veilig te stoor, te behou en te herroep;
- Om rekord te hou van deelnemers vir navorsings- en statistiese doeleindes;
- Om persoonlike inligting aan enige derde party en/of kliënt(e) oor te dra om die borg in staat te stel om sy goedere aan deelnemers te bemark;
- Om persoonlike inligting oor die grense van Suid-Afrika na ander jurisdiksies oor te dra;
- Om ontleding en profilering van die deelnemer uit te voer;
- Om ander produkte en dienste te identifiseer wat vir die deelnemer en die borg se kliënt(e) en data-deelnemer in die algemeen van belang kan wees, asook om hulle in te lig oor enige derdepartyprodukte en -dienste.
- 11. Beswaar Teen Die Verwerkig van Persoonlike Inligting
- Indien enige deelnemer beswaar wil maak teen die verwerking van sy of haar persoonlike inligting, wat die deelnemer te alle tye geregtig is om uit te oefen, moet die deelnemer asseblief so ‘n versoek rig aan die borg se Inligtingsbeampte by die volgende e-posadres: kenneth.crampton@tongaat.com.
- 12. Reels vir Pryskwalifisering
- Deelname aan die promosiekompetisie impliseer aanvaarding van die kompetisiereëls.
- Die wenners sal in kennis gestel word word deur die publisering van die kompetisie-uitslag hetsy op die borg se veldtogwebwerf(we), webwerf, Facebook of relevante sosiale media- of digitale platforms.
- ‘n Prys mag nie aan ‘n wenner oorhandig word as dit deur die wet verbied word vir die wenner om die prys te gebruik nie. Indien nodig, moet die wenner bewys lewer van hul geregtigheid om die prys te gebruik. Sodra die wenner ingelig is en die prys oorhandig is, moet die wenner ontvangs van die prys erken.
- Die borg behou hom die reg voor om die prys na goeddunke te vervang met enige ander prys van soortgelyke handelswaarde as die prys wat hierin aangebied word.
- Die prys is nie vir kontant verruilbaar nie en is nie oordraagbaar nie.
- Hierdie kompetisie word op geen manier geborg, onderskryf of geadministreer deur, of geassosieer met Meta nie, en die deelnemers erken dat hulle inligting aan die borg en sy agente verskaf en nie aan Meta nie.
- Alle deelnemers en wenners van hierdie kompetisie stel Meta en enige ander aanlyn platforms vry van alle aanspreeklikhede en eise wat voortspruit uit of in verband met hierdie kompetisie en hierdie bepalings en voorwaardes.
- Hierdie kompetisie word op geen manier geborg, onderskryf of geadministreer deur, of geassosieer met Telkom, MTN, Vodacom, Cell C, of enige ander mobiele netwerk nie, en die deelnemers erken dat hulle inligting aan die borg en sy agente verskaf word en nie aan telefoonnetwerke nie.
- Alle deelnemers en wenners van hierdie kompetisie stel Telkom, MTN, Vodacom, Cell C, en enige ander mobiele netwerk vry van alle aanspreeklikheid en eise wat voortspruit uit of in verband met hierdie kompetisie en hierdie bepalings en voorwaardes.
- Vir verdere inligting oor die kompetisie, besoek gerus die borg se webwerf by https://voermol.co.za/